Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

WTF?! Logga in på din bank och kolla om Banq AB nu står som makulerat snälla. På min bank försvann det bara! Men jag tog en skärmdump innan och banken såg det med.
Jag kollar nu.Det står inte att det är makulerat, den försvann bara hos mig också.

Jag kollar nu.Det står inte att det är makulerat, den försvann bara hos mig också.
Det säger nog en del. För är det makulerat räknas det som avslutat och då får dom inte lägga upp det igen utan nytt medgivande. Fyfan! Sitter fortfarande i telefonkö. Verkar ta minst 2 timmar att komma fram men hon på banken ville att jag skulle prata med bedrägerienheten och nu när andra haft samma problem känns det ännu viktigare.

Varför är du så rädd, vad kan hända?
Dom kan ju lägga upp ett till när somhelst och dra pengar! Jag lever på existensminimum. Och eftersom detta uppenbarligen är nåt fuffens när banken kopplar vidare till bedrägerienhet så oroar det mig.

Dom kan ju lägga upp ett till när somhelst och dra pengar! Jag lever på existensminimum. Och eftersom detta uppenbarligen är nåt fuffens när banken kopplar vidare till bedrägerienhet så oroar det mig.
Men tror inte de kan så lätt bara dra pengar, det borde inte gå så lätt

Men tror inte de kan så lätt bara dra pengar, det borde inte gå så lätt
Jo med ett autogiro kan dom dra. Det sa banken med. Men jag kom inte fram på bedrägerienheten. 1 timme och kom ingenstans så får försöka igen imon.
Om inte PJUM så vilka? Jag hittar bara 3 transaktioner till BANQ AB och det är mitt Pjumlån...

Kan bekräfta att jag har samma BG på autogirot som på "inbetalningsinfon" på deras sida. Så det lär vara dom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp