Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Någon vecka efter avslutad skuldsanering så fick jag brev från Csn att det var dags att betala efter fem års paus.
Jisses vad dyrt det blivit och min månadskostnad för Csn skulle landa på 2500 kr men i december 2800 kr då årsavgift på 300 kr lagts på.
Jag hade två lån ett före 2001 och ett efter det och det var det äldre lånet som var dyrast.
Idag tog jag från mina sparpengar och slutbetalade det äldre lånet, så härlig känsla.
Dyrt har det väl blivit, men det är väl för att det "nya" lånet skall kunna slut regleras innan Du går i pension och är heller inte beräknat utifrån Din inkomst...till skillnad för hur det "gamla" lånet var utformat...

Dyrt har det väl blivit, men det är väl för att det "nya" lånet skall kunna slut regleras innan Du går i pension och är heller inte beräknat utifrån Din inkomst...till skillnad för hur det "gamla" lånet var utformat...
Jo det beräknades på min inkomst.
Återbetalningstid 8 år stod det och jag är inte pensionär då. -:)

Någon vecka efter avslutad skuldsanering så fick jag brev från Csn att det var dags att betala efter fem års paus.
Jisses vad dyrt det blivit och min månadskostnad för Csn skulle landa på 2500 kr men i december 2800 kr då årsavgift på 300 kr lagts på.
Jag hade två lån ett före 2001 och ett efter det och det var det äldre lånet som var dyrast.
Idag tog jag från mina sparpengar och slutbetalade det äldre lånet, så härlig känsla.
Går ju att begära att lånen slås ihop också, då får man ny betalplan och allt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp