Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jag kanske har blivit helt avtrubbad efter alla år med skulder men det hade ju varit en dröm att ha 9.000:- över när boendet är betalt..
Antagligen har många haft betydligt mindre än det under till exempel studier.
Och då ska man lära och prestera samt inte heller sällan lägga en del pengar på litteratur.

Ja det kommer allt fler artiklar liknande denna. Jag kan också hoppas att en månad eller två per år blir betalningsfria per år i framtiden. Man klarar sig på löneutmätning så länge det inte kommer några större kostnader. Men går sängen sönder, eller mobilen, eller man behöver laga 2 tänder inom en kort period, då är det fasen svårt.

Ja det kommer allt fler artiklar liknande denna. Jag kan också hoppas att en månad eller två per år blir betalningsfria per år i framtiden. Man klarar sig på löneutmätning så länge det inte kommer några större kostnader. Men går sängen sönder, eller mobilen, eller man behöver laga 2 tänder inom en kort period, då är det fasen svårt.
Jag håller med till fullo, en månad per år åtminstone hade gynnat alla. Psykisk ohälsa i samband med löneutmätning hade minskat och det i sig hade minskat sjukskrivningar som resulterar i mindre in till borgenärerna.
Dåligt tandstatus leder till en rad sjukdomar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp