Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Någon som har skandiabanken?
Bytte lönen in dit förra veckan och ska få lön imorgon, men inget syns på kommande händelser. Vissa banker kanske man inte kan se sånt? Har haft nordea och kunde se kommande händelser flera dagar före
Jag har, men längesen jag använde. Tror faktiskt inte man ser kommande inbetalningar på Skandia.

AUCH! Detta hade man nog inte räknat med, då har vi inte höjt färdigt i USA vilket i sin tur innebär att mer komma skall även hos oss.

Tror det blev en usel semester för den mannen.

Läste den precis.

Förstår inte varför säkerhetsteamet hajade till på beloppet dock. Upp till 99.000 tydligen. Säg att det var 60.000

Motsvarar två månadslöner.
Det är väl inte någon summa att haja till på om man ska till Thailand en månad eller till USA längre period osv?

Något här framgår nog inte.

Alla som har kontanter blir misstänkta för diverse brott.

En fråga.

Bodde i BRF tidigare så har glömt vad som gäller i en hyresrätt likt jag gör nu.

Jag/vi har en tvättmaskin där den delvis höga hyran motiveras med att vi har tvättmaskin och torktumlare.

Nu har båda dessa lagt av helt, om det är som så att dom inte fixar det inom en månad. Kan jag kräva/begära att få nedsatt hyra för en månad?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp