Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Det borde gå tyngre att sälja bilar husvagnar och liknande på kredit nu.. för 18 månader sedan var väl 3.5-4.5 normal ränta, nu är det 7-9% man ser i annonserna..
Förvisso är kreditttiden rätt kort, men nog bör många sura över att räntan på ett billån om säg 250k går på närmare 1900 i månaden än drygt 700 som det var innan det satte fart..
Instämmer. Letar efter husvagn just nu men tänker priserna är bättre i höst eftersom folk ska bränna sin semesterkassa först.

Det borde gå tyngre att sälja bilar husvagnar och liknande på kredit nu.. för 18 månader sedan var väl 3.5-4.5 normal ränta, nu är det 7-9% man ser i annonserna..
Förvisso är kreditttiden rätt kort, men nog bör många sura över att räntan på ett billån om säg 250k går på närmare 1900 i månaden än drygt 700 som det var innan det satte fart..
Jag köpte en äldre bil på en firma för typ ett år sedan. Blev uppringd av dem häromdagen och de erbjöd sig att byta in min bil nu när den gått så långt. Nej sa jag. Jag har inte råd att byta bil ( vill absolut inte byta bil heller då jag är supernöjd med den). Då började han prata om att jo, jag borde byta den nu innan den ”smäller”. ? Vadå smäller? Och igen sa jag att jag har inte pengar till ett byte. Vi kan erbjuda finansiering sa han då. Inte aktuellt, tack och adjö liksom!

Någon som vet någon podd man kan lyssna på angående ekonomi? Alltså hur man sparar, blir kvitt skulder osv? Tänker på motivationen

Om man vabbar nu under 2023 - vad är max ersättning man kan få då? Jag har för mig att det beloppet också höjdes/justerades i år.

Om man vabbar nu under 2023 - vad är max ersättning man kan få då? Jag har för mig att det beloppet också höjdes/justerades i år.

Enligt fks hemsida är maxbeloppet 1175 kr per dag brutto

Någon som har skandiabanken?
Bytte lönen in dit förra veckan och ska få lön imorgon, men inget syns på kommande händelser. Vissa banker kanske man inte kan se sånt? Har haft nordea och kunde se kommande händelser flera dagar före

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp