- Meddelanden
- 10 135
- Mottagna reaktioner
- 6 668
- Poäng
- 4 477
JaFick du beviljat ?
JaFick du beviljat ?
Som de flesta, gissar jag - man har ett skuldberg man inte kan betala av på överskådlig framtid.Vad fick dig att söka om du inte var hos Kronofogden ?
Jag blev sjukskriven pga en utmattningsdepression och fick vänta länge på pengar från försäkringskassan. Blev back med lånen och ett lån hade jag betalat 3000 kr på i månaden under tre månader istället för 4000 kr så jag låg back med 3000 kr. De lovade mig att jag skulle få betala resterande 3000 kr veckan efter när sjukpenningen skulle komma men efter några dagar fick jag ett inkassokrav. Jag bad om en avbetalningsplan hos inkassobolaget men de gav mig bara sex månader på skulden som var 355000 ca. Det skulle innebära att jag skulle betala över 50 000 kr i månaden så jag gav upp den dagen släppte alla lån och sökte kort därefter skuldsanering.Vad fick dig att söka om du inte var hos Kronofogden ?
Hua! Nu är lägenheten såld. Hon har gjort en vinst på minst på närmare 2 mille då hon köpt den för 16 miljoner. I o f tror jag att hon gått in med en stor summa vid köpet och inte belånat boendet till 85%. Men oavsett så är det stora summor ö h för en lägenhet.25-30k med dagens ränta/månad går det nog säkert på om belåningsgraden är 85%
Och skrev en barnbok om Sydafrika utan att en enda sydafrikan finns med i boken och fler andra "missförstånd" (som hon kallar det) på varandra. Så frågan är om hon nånsin kommer rentvå sitt varumärke.Gissar på att Maggan måste sälja för att sponsorpengarna sinat sen hon lät sin snorunge peta på en berusad granne och hon kom ut som blackface-bärare.
Eller så gör vi det......Och skrev en barnbok om Sydafrika utan att en enda sydafrikan finns med i boken och fler andra "missförstånd" (som hon kallar det) på varandra. Så frågan är om hon nånsin kommer rentvå sitt varumärke.
I "Efter fem" fick hon frågan om hon säljer för att hon behöver pengarna men hon svarade att det inte är därför och att hon under lång tid sparat "stor summa pengar" så hon är inte oroad över ekonomin. Så henne lär vi inte se här på Forumet.
Men med facit i hand hade vi nog inte velat se Margås bilder av afrikaner.Och skrev en barnbok om Sydafrika utan att en enda sydafrikan finns med i boken
Hon visar totalt brist på omdöme gång på gång. Men nu ska hon jobba med unga som lider av psykisk ohälsa, man får hoppas att ngn runt henne står för utbildning och kunskap kring det.Men med facit i hand hade vi nog inte velat se Margås bilder av afrikaner.