Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Sverige har väl bland dom högre andelen självmord i västvärlden. Det är väl inte en allt för kvalificerad gissning att det går hand i hand med att folk här också är det mest belånade folket i världen.

Nja, vi ligger högt men inte i topp i Europa eller Norden… däremot är nivån i Sverige ganska stabil, medan den i övriga Norden minskar.

Under pandemin fick ju företag skjuta upp att betala moms så jag kan tänka mig att det blev extra tufft nu när det måste betalas tillbaka samtidigt slog inflationen till med full kraft.
Ja, företagare kommer också, men där upplever jag att de flesta dyker upp lite då och då och ska diskutera.

Aj då, hoppas det har gått bra!
Jag gissar att det blev inhibition i sent läge, att det sedan kom beslut från tingsrätten som fastställde utmätningen, och att den nu väntas på att läggas ut på annons igen.

Jag gissar att det blev inhibition i sent läge, att det sedan kom beslut från tingsrätten som fastställde utmätningen, och att den nu väntas på att läggas ut på annons igen.
Om du har rätt, stackars kebabtallrik.

När får man lön i december? Torsdag? Fredag?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp