Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Allt från Mossad, Wallenberg genom IG Farben till samtliga inblandade myndigheter.
Du verkar varit ute bland värre tonfransar än mig. Wallenberg har diskuterats, annars är det mest regeringen och liknande fantasilösa instanser.

Du verkar varit ute bland värre tonfransar än mig. Wallenberg har diskuterats, annars är det mest regeringen och liknande fantasilösa instanser.
Detta var ett referat från klippet som diskuteras.

Det såg ju ut att ha hanterats så bra det nu gick. Sämst är ju om någon som använder huvudbeklänad av samma tunna aluminium som de där får för sig att börja med något personligt korståg så personskyddet blir sysselsatt i jul..

Det verkar vara någon sekt av något slag?

Herregud vilka människor, får dom ens gå lösa i samhället. Hade jag haft dom som grannar hade jag flyttat imorgon, lämnat allt och dragit med första buss.
Att dom har barn gör det hela så tragiskt, är det detta beteendet de vill föra vidare till sin son.

Vissa traditioner går aldrig ur.
Som att det veckan innan jul (och mellandagarna) kommer ett antal besök/telefonsamtal som viftar med deklarationen och säger att dom inte är nöjd, och fått betalkrav från skatteverket. Dom brukar som regel inte vilja få skulder hos kronofogden, och har dessutom ofta (säger dom) pratat med/varit till skatteverket/servicekontoret innan, dom snällt hänvisat till kfm.

Det är ju sällan så roliga utfall av diskussionerna.

"Jag tycker skatteverket gjort fel/inte lyssnat/inte kan förklara/etc"
"Det måste du prata med skatteverket om"
"Så du menar att jag måste betala 78000(eller vad summan nu är) nu för att inte få skulder här?"
"Ja det ser ut så på de papper du visar från skatteverket "
"Jag har inte dom pengarna"
"Okej, då kommer skatteverket restföra skattekontot hos kronofogden, det är deras beslut, inte vårt"
"Men det är ju JUL"
"Ja..."

Osv

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp