Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Ringa till Lawline eller valfri advokatbyrå brukar funka för enklare generella frågor.

Jag bor i grannområdet. Gick förbi en skottskadad snubbe som låg på samma lekplats för en månad sedan.

Eskilstuna är om jag har förstått det rätt mest utsatta staden i Sverige per capita.

Något område hade tydligen 9 skjutningar sedan årsskiftet. Med det snittet kommer det här området ligga på ca 20 skjutningar. På ett år.

SINNESSJUKT!

Saknar ett ord/begrepp för företeelsen när man ska mecka med sina skulder och fixa och trixa vilka som ska betalas och inte o s v. Finns ju sånt begrepp när det gäller skatter, skatteplanering. Finns det ngt motsvarande för det jag beskrev?
Tillsvidare kallar jag det för skuldeplanering eller skuldplanering. Nästan färdig med augustimånads skuldeplanering. Har lite mer utgifter denna månad så fick använda både Billhop och Billender för att få ihop det men måste pussla lite till.

Saknar ett ord/begrepp för företeelsen när man ska mecka med sina skulder och fixa och trixa vilka som ska betalas och inte o s v. Finns ju sånt begrepp när det gäller skatter, skatteplanering. Finns det ngt motsvarande för det jag beskrev?
Tillsvidare kallar jag det för skuldeplanering eller skuldplanering. Nästan färdig med augustimånads skuldeplanering. Har lite mer utgifter denna månad så fick använda både Billhop och Billender för att få ihop det men måste pussla lite till.
att bolla pengar mellan olika krediter har jag och frugan kallat för ping pong.
men skuldplanering var ett bra ord, det behöver jag ju göra inför mitt ping pong varje månad

Mitt förslag till ordet är: Frustration

Någon som kan kopiera in detta?

Helt sjukt ju. Tar man bara bort 90.000 skulder eller vadå?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp