- Meddelanden
- 629
- Mottagna reaktioner
- 484
- Poäng
- 527
Kontraindicerande påstående.
Många variabler att tänka på.
Många variabler att tänka på.
reservationen är 1500kr, har du mindre då ska du ändå kunna tanka. jag har inte sett något minsta belopp (det brukar ju stå att minsta tillåtna volym att tanka är 2liter.)Nån som vet lägsta beloppet att ha på kortet vid tankning? Vet nån gång hade jag 80 kr och då fick jag inte tanka utan stod nekat när jag satte in kortet.
Jag råkade se att det på macken där jag var häromdagen stod det minsta tillåtna volym 5 liter.reservationen är 1500kr, har du mindre då ska du ändå kunna tanka. jag har inte sett något minsta belopp (det brukar ju stå att minsta tillåtna volym att tanka är 2liter.)
enligt Preem och OKQ8 ska kan man tanka med mindre än 1500kr tillgängligt.
men kanske att din bank nekar ifall dom inte kan reservera 1500kr om du har otur
Är oftast 5L numera, de flesta har höjt.Jag råkade se att det på macken där jag var häromdagen stod det minsta tillåtna volym 5 liter.
Hade iofs inte glasögon på mig så det kanske stod 2 liter vid närmare eftertanke![]()
Livsmedelspriserna kommer inte gå ner iår.Tänk på att räntorna höjs igen innan dess + livsmedelspriserna kommer gå ner. Jag tror även drivmedelspriserna gör det.
Man mäter inte bara inflation med energikostnader.
Vi har dyr energi för att vänstern la ner kärnkraften.
Tänk på att räntorna höjs igen innan dess + livsmedelspriserna kommer gå ner. Jag tror även drivmedelspriserna gör det.
Man mäter inte bara inflation med energikostnader.
Vi har dyr energi för att vänstern la ner kärnkraften.

Skulle säga kreditkort om syftet är backup, exempelvis om ditt vanliga kort slutar funka, eller om det behövs användas fort. Alla kontokrediter tar ju oftast en dag att betalas ut till kontot.Vad kan vara lämpligast att skaffa? Kontokredit eller kortkredit att ha som backup? Sannolikheten att det skulle behöva användas är låg. Inga lån eller övriga krediter finns, inga förfrågningar registrerade. Betyg 0,1
Råd och förslag mottages tacksamt.![]()
Kreditkort skulle jag säga. Allra bäst är förstås att spara till en buffert.Vad kan vara lämpligast att skaffa? Kontokredit eller kortkredit att ha som backup? Sannolikheten att det skulle behöva användas är låg. Inga lån eller övriga krediter finns, inga förfrågningar registrerade. Betyg 0,1
Råd och förslag mottages tacksamt.![]()