Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Varför är staten alltid ute och fiskar småfolk i grunda vatten? Hur går det med att fånga de stora fiskarna i de djupa vattnen undrar man? En stor fisk borde väl ha svårare att gå under radarn kan man tycka men radarsystemet är nog inställt på att exkludera de stora fiskarna eftersom de stora fiskarna själva har gjort radarsystemet...

Varför är staten alltid ute och fiskar småfolk i grunda vatten? Hur går det med att fånga de stora fiskarna i de djupa vattnen undrar man? En stor fisk borde väl ha svårare att gå under radarn kan man tycka men radarsystemet är nog inställt på att exkludera de stora fiskarna eftersom de stora fiskarna själva har gjort radarsystemet...
Första frågan : nej det gör man inte alltid.
Andra frågan: det varierar

Det var över 10 000 som var på Öland i helgen på hojar, ganska bra sample size.

Alltså det är så tillfredsställande att köpa det man behöver för pengar man har istället för att ta på faktura eller kreditkort!!

Alltså det är så tillfredsställande att köpa det man behöver för pengar man har istället för att ta på faktura eller kreditkort!!
Vill bara tillägga att jag inte avser moralpredika för de som köper på faktura/kredit, har själv typ aldrig kunnat köpa ngt utan att ta det på faktura eller delbetlaning de senaste åren, har t o m köpt busskort och mat och betalat med Klarna kortet, så hoppas ingen missförstår mig!
Men den här månaden har jag kunnat köpa sånt jag behövt och kunnat hoppa över betalalternativen Faktura och Delbetalning och gått direkt till Bankkort (ej kreditkort) och för mig var det stort :)

Vill bara tillägga att jag inte avser moralpredika för de som köper på faktura/kredit, har själv typ aldrig kunnat köpa ngt utan att ta det på faktura eller delbetlaning de senaste åren, har t o m köpt busskort och mat och betalat med Klarna kortet, så hoppas ingen missförstår mig!
Men den här månaden har jag kunnat köpa sånt jag behövt och kunnat hoppa över betalalternativen Faktura och Delbetalning och gått direkt till Bankkort (ej kreditkort) och för mig var det stort :)
Jag föredrar betala direkt också, även om jag tar faktura då o då.
Jag hade utmätning i så många år så då kunde man inte ens handla på avbetalning/faktura så jag är van redan.

En glad nyhet för mig såhär en tisdag.
Sneglat på en 3:a (bor i en 2:a idag) i fastigheten och fick hint om nuvarande hyresgäst ska flytta till hus och hade redan anmält intresse för den så nu låter det som jag flyttar ned en våning i augusti.

Hoppas allt klaffar, för ha ett eget kontor/mancave hade varit så nice , i o m man jobbar hemifrån.

Måste kännas riktigt härligt!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp