- Meddelanden
- 552
- Mottagna reaktioner
- 427
- Poäng
- 527
Hej alla
här kommer liten uppdatering om mitt liv då jag har varit lite frånvarande på sista tiden.
läget är helt akut, jag har två ockerföretag som jag inte vet vad jag ska göra med
det ena är everyday+ och det andra är ferratum
ni som har släppt dessa två till inkasso är de medgörliga när det gäller betalningsplaner?
Som läget är nu är jag skyldig everyday+ 37,000 kr och ferratum 28,000 kr
denna månad vill everyday ha 10,000 !! ferratum 4400 !
Det bara ökar och jag klarar det inte längre
Desperat som jag är så slängde jag iväg en ansökan på lendo på allt jag är skyldig 350,000 kr ungefär.
Räknar inte med att få något bud direkt då min uc risk är på 47 procent i skrivande stund och lär bli ännu sämre efter detta. Provade bynk för några dagar sedan men det var också kört.
Vad FAN ska jag göra ????
Tacksam för alla råd.
Deppigt nu.....
här kommer liten uppdatering om mitt liv då jag har varit lite frånvarande på sista tiden.
läget är helt akut, jag har två ockerföretag som jag inte vet vad jag ska göra med
det ena är everyday+ och det andra är ferratum
ni som har släppt dessa två till inkasso är de medgörliga när det gäller betalningsplaner?
Som läget är nu är jag skyldig everyday+ 37,000 kr och ferratum 28,000 kr
denna månad vill everyday ha 10,000 !! ferratum 4400 !
Det bara ökar och jag klarar det inte längre
Desperat som jag är så slängde jag iväg en ansökan på lendo på allt jag är skyldig 350,000 kr ungefär.
Räknar inte med att få något bud direkt då min uc risk är på 47 procent i skrivande stund och lär bli ännu sämre efter detta. Provade bynk för några dagar sedan men det var också kört.
Vad FAN ska jag göra ????
Tacksam för alla råd.
Deppigt nu.....