Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Den officiella tråden om Loanstep

Har för mig att deras öppettider är fram till 13 på dagen. Så de hanterar alla ansökningar under den tiden.

Jag har lånat där och de är snabba, dvs söker man på fm så har man pengarna på em. Tror även jag som nån åvan i tråden sa att många kanske har ambitionen att låna max 14 dagar o få på så sätt låna gratis men slirar över så blir det mycket dyrare. Jag har lånat gratis o pröjsat inom 14 dagar men 1 gång betalade jag tillbaka de 5000 kr dag 15 och de var svinpå med flera mail veckan efter att 950 kr till ska det ha så bara o pröjsa in det med :(

Stämmer det att om man har pågående Inkassoärende hos dessa kan man ändå låna nytt?

Stämmer det att om man har pågående Inkassoärende hos dessa kan man ändå låna nytt?
31FC4032-4457-4027-BBA3-37313159DA97.png

Märkligt. Kan man bara låna och låna igen?

Men gör dom upplysning?
Kan typ min sambo med skuldsaldo också få lån hos dom?
Vore i sådana fall helt galet sjukt!

Men gör dom upplysning?
Kan typ min sambo med skuldsaldo också få lån hos dom?
Vore i sådana fall helt galet sjukt!

Ja, creditsafe. Men nej, det bet jag faktiskt inte. Man måste ju uppfylla deras grundkrav. Och bara man gör det kan man visst låna även om man har 50 obetalda lån hos dom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp