- Meddelanden
- 16
- Mottagna reaktioner
- 6
- Poäng
- 7
Tråkigt.. Jag funderar på att lösa mitt nuvarande hos dom för att sedan ansöka på nytt fast med högre summa, 40 eller 50.Hade gärna ansökt, men är bannad :')
Tråkigt.. Jag funderar på att lösa mitt nuvarande hos dom för att sedan ansöka på nytt fast med högre summa, 40 eller 50.Hade gärna ansökt, men är bannad :')
Btw hur länge borde jag väntat när jag löst första lånet eller kan jag söka direkt?Tråkigt.. Jag funderar på att lösa mitt nuvarande hos dom för att sedan ansöka på nytt fast med högre summa, 40 eller 50.
Förstår tankesättet. Men det låter onödigt trots allt. Varför lösa ut sig för att medvetet sedan skuldsätta sig?Tråkigt.. Jag funderar på att lösa mitt nuvarande hos dom för att sedan ansöka på nytt fast med högre summa, 40 eller 50.
Gick att höja befintligt lån innan. Vet ej om det är möjligt nu. Jag ringde dem idag och fick det svaret tyvärr.
Då har de tagit bort den möjlighetenEnligt deras kundtjänst är det inte möjligt höja upp befintligt lån.
Då har de tagit bort den möjligheten
Fick samma svar.Ja tyvärr ringde dit idag, skadar inte om någon mer ringer för litar inte alltid på informationen man får från olika kundtjänster