Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Delgivning/föreläggande

Yes aboslut ! Har idag 5 ärende hos Gothia som verkställande ! Men jag fått vivus och credway återkallat när det legat som verkställande ! Betalade in 3000 kr per ärende och skulden var på 32k och 35k
Då fattar jag inte varför de nekar mig…mitt är ju sammanlagt på mindre än dina ärenden. Kanske har fått tag i fel handläggare. Får fortsätta tjata…

Då fattar jag inte varför de nekar mig…mitt är ju sammanlagt på mindre än dina ärenden. Kanske har fått tag i fel handläggare. Får fortsätta tjata…
Hade aboslut skrivit igen på mail ! För det borde verkligen gå för dig med !

Men ligger dina som skuld att betala också?
Ja dom låg dom skuld att betala innan ! Och då ville jag dom skulle dra tillbaka och det gick ! Sen klarade jag inte andra gången då fick dom gå till utmätning

Ja dom låg dom skuld att betala innan ! Och då ville jag dom skulle dra tillbaka och det gick ! Sen klarade jag inte andra gången då fick dom gå till utmätning
Nu…efter flera mail och chatt fick jag tag på världens trevligaste handläggare på chatt. Helt plötsligt kunde jag få betala in för återkallelse och idag var de borta från kronofogdens sida. Även axactor drog tillbaka sitt. Tacksam!!

Nu…efter flera mail och chatt fick jag tag på världens trevligaste handläggare på chatt. Helt plötsligt kunde jag få betala in för återkallelse och idag var de borta från kronofogdens sida. Även axactor drog tillbaka sitt. Tacksam!!
Det går absolut :) skönt det ordnade sig :) tänk vilken skillnad det gör med vilken handläggare man får

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp