Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Delgivning av föreläggande

Det finn 1300 ICA affärer och om nu deras egna presschef menar på att hon inte hört om en enda butik som är HELT kontantfri så är det nog en handfull som inte tar emot kontanter, lustigt nog där Lasseman bor :D

BTW: Hur löser dom det med panten? Om en tiggare kommer in och pantar menar du då att dessa inte kan få pengar för panten? Eller med avi:er?

Där är antagligen svaret "liten".
Kontanthantering är inte gratis, var en stor industri väldigt länge.

Grejen är dock den att ICA är en bank också, lite utav deras koncept är att du ska kunna sätta in/ta ut några hundralappar i deras affärer om du har deras kort.

Märkligt, då har du bättre koll än ICA:s presschef :)!

– Varje ICA-butik ägs och drivs av sin egen handlare som själv kan bestämma över betalsätt, men vi känner inte till någon butik som har valt att vara kontantfri, säger Emelie Ericson, pressansvarig på ICA.
Hon verkar ju ha garderat sig med att dom inte känner till någon bara..

Det finn 1300 ICA affärer och om nu deras egna presschef menar på att hon inte hört om en enda butik som är HELT kontantfri så är det nog en handfull som inte tar emot kontanter, lustigt nog där Lasseman bor :D

BTW: Hur löser dom det med panten? Om en tiggare kommer in och pantar menar du då att dessa inte kan få pengar för panten? Eller med avi:er?
Är osäker på om dom har en pantmaskin där.

Där är antagligen svaret "liten".
Kontanthantering är inte gratis, var en stor industri väldigt länge.
Ja det har ju gnällts någon gång på kontanthämtningen på kontorets kostnader

Jag tror Lasse har fått detta om baktassen...Sätter min högra testikel på att dom ÅTMINSTONE har pantmaskin och ställer mig mycket frågande till detta med kontanter också men det kan förekomma några enstaka undantag.

Jag tror Lasse har fått detta om baktassen...Sätter min högra testikel på att dom ÅTMINSTONE har pantmaskin och ställer mig mycket frågande till detta med kontanter också men det kan förekomma några enstaka undantag.
Du får besöka alla ICA i landet, skön roadtrip.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp