Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Delgivning av föreläggande

Förbehåll bedöms alltid.
Tas ingen hänsyn till eventuella kommande kortstölder
Nej, jag menade om man har förbehållsbeloppet men en del på privatkontot och en del på sparkontot, alltså att det sammanlagt inte är mer än förbehållsbeloppet, då tas inte nåt från sparkontot väl? Eller ryker allt där per automatik för att det sitter på "spar"? Haha, fattar att man inte tar hänsyn till "ev kommande..." av något slag.

Nej, jag menade om man har förbehållsbeloppet men en del på privatkontot och en del på sparkontot, alltså att det sammanlagt inte är mer än förbehållsbeloppet, då tas inte nåt från sparkontot väl? Eller ryker allt där per automatik för att det sitter på "spar"? Haha, fattar att man inte tar hänsyn till "ev kommande..." av något slag.
Man slår ihop totalbeloppet, om det så rör sig om nio konton.

Tack @Insatt . Vad bra. Då kan jag även i fortsättningen dela lite på pengarna så dom är lite säkrare om man skulle bli av med kortet.

Tack @Insatt . Vad bra. Då kan jag även i fortsättningen dela lite på pengarna så dom är lite säkrare om man skulle bli av med kortet.
Det kan du göra. Alla belopp går att läsa sig till, det är inga statshemligheter.

Det kan du göra. Alla belopp går att läsa sig till, det är inga statshemligheter.
Japp, jag har koll på förbehållsbeloppet och har gjort en uträkning på KFMs hemsida efter mina kostnader. Har hört/läst att folk fått sparkontot tömt dock men förmodligen har man inte fått hela bilden som då rimligen innefattar att förbehållsbelopp fanns på annat konto.

Japp, jag har koll på förbehållsbeloppet och har gjort en uträkning på KFMs hemsida efter mina kostnader. Har hört/läst att folk fått sparkontot tömt dock men förmodligen har man inte fått hela bilden som då rimligen innefattar att förbehållsbelopp fanns på annat konto.
Beneficium lämnas alltid.

Till och med om behovet av bil finns och det finns utrymme mellan "dyr bil" och "bil som innefattar beneficium".

Då får man den del av prisbasbeloppet (minns inte siffran) när försäljningen är genomförd för att köpa en billigare bil.

Beneficium lämnas alltid.

Till och med om behovet av bil finns och det finns utrymme mellan "dyr bil" och "bil som innefattar beneficium".

Då får man den del av prisbasbeloppet (minns inte siffran) när försäljningen är genomförd för att köpa en billigare bil.
60% enligt något NJA

Bättre än vad? Alla förbehållsbelopp överstiger 2 000 kr.
Kanske jag som missförstår hur det fungerar. Föbehållsbeloppet är 2000kr, men man får väl inte buffra och spara dessa?
Ponera att man har kvar 2000kr på kontot till nästa månad så får man väl inte ytterligare 2000kr utan måste använda det man har?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp