Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Delgivning av föreläggande

Står härmed meddelar vi dig att delgivningsförsändelsen med ovanstående målnummer som är adressrad till dig har lämnats till nedan angiven person . Sedan ett namn på nån Barbara i Skåne Kristianstad ? Du anses vara delgiven ??

Hur kan jag anses delgiven ? När ett brev lämnats till en Barbara i Kristianstad ?

Ska jag skriva under alla mina förelägganden på en gång elektroniskt nu då el vänta på utslag ? Vad blir nästa grej ? När börjar löneutmätningen tror du ?

Ska jag skriva under alla mina förelägganden på en gång elektroniskt nu då el vänta på utslag ? Vad blir nästa grej ? När börjar löneutmätningen tror du ?
Omöjligt att svara på, beror mest på hur belastningen ser ut på handläggande kontor.
Vill du slippa besök hemma, på arbetsplatsen eller att grannar frågas om du bor på din adress bör du bekräfta dina förelägganden.

Skriva under är en bra grej, nu har ju tåget ändå redan gått…

Ring kfm och fråga hur du kan blivit delgiven genom en person i Skåne...jag skulle iallafall ifrågasatt det....

Skriva under är en bra grej, nu har ju tåget ändå redan gått…
Fast det är konstigt att det fortfarande står 0 kr och 0 skulder på min sida om jag anses blivit delgiven . Men men

Fast det är konstigt att det fortfarande står 0 kr och 0 skulder på min sida om jag anses blivit delgiven . Men men
Tar x antal dagar innan det kommer in som skuldsaldo, du har chans att betala än och göra så det inte hamnar där

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp