Jag har haft där, hade typ 17.000kr och fick avbetalning på max 10 månader.Hej. Behöver låta ca 3000 från Qliro gå till coeo inkasso för ev avbetalning är det någon som har avbetalning där ? Hört att dom beviljar max 9 mån betalning
Förstår inte riktigt hur du menar. Det blir väl totala skulden hos Qliro som går till inkasso och inte enskilda fakturor.Vet du om man kan göra en o samma delbetalning alltså lägga ihop flera fakturor på en delbetalning
Okej hur lång var din delbetalning max? Vilken summa?Går inte att slå ihop. Har själv släppt från klarna och kontaktat dem om man kan slå ihop alla till ett vilket dem inte går med på.
Då förstår jag, du kommer inte kunna slå ihop dom till en faktura och delbetala den.I detta fall är det ingen delbetalning från Qliro utan separata fakturor så det kommer isåfall gå 3 stycken till coeo som totalt är ca 3000 som ja behöver försöka få en delbetalning på och då undrar jag om du visste om varje enskild faktura blir en enskild upplagd delbetalning på coeo eller om man slå ihop och kan få till en gemensam delbetalningplan på alla 3 fakturorna som går dit