Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Delbetalning coeo inkasso?

Hej. Behöver låta ca 3000 från Qliro gå till coeo inkasso för ev avbetalning är det någon som har avbetalning där ? Hört att dom beviljar max 9 mån betalning

Vet du om man kan göra en o samma delbetalning alltså lägga ihop flera fakturor på en delbetalning

I detta fall är det ingen delbetalning från Qliro utan separata fakturor så det kommer isåfall gå 3 stycken till coeo som totalt är ca 3000 som ja behöver försöka få en delbetalning på och då undrar jag om du visste om varje enskild faktura blir en enskild upplagd delbetalning på coeo eller om man slå ihop och kan få till en gemensam delbetalningplan på alla 3 fakturorna som går dit

Går inte att slå ihop. Har själv släppt från klarna och kontaktat dem om man kan slå ihop alla till ett vilket dem inte går med på.

Går inte att slå ihop. Har själv släppt från klarna och kontaktat dem om man kan slå ihop alla till ett vilket dem inte går med på.
Okej hur lång var din delbetalning max? Vilken summa?

I detta fall är det ingen delbetalning från Qliro utan separata fakturor så det kommer isåfall gå 3 stycken till coeo som totalt är ca 3000 som ja behöver försöka få en delbetalning på och då undrar jag om du visste om varje enskild faktura blir en enskild upplagd delbetalning på coeo eller om man slå ihop och kan få till en gemensam delbetalningplan på alla 3 fakturorna som går dit
Då förstår jag, du kommer inte kunna slå ihop dom till en faktura och delbetala den.
Kan du inte prata med qliro och göra upp någon plan ?
Om skulden bara är på 3000kr så kanske du kan sälja något för att få ihop den summan?

Max: 9 månader.
Ju högre summan är desto fler månader kan du få på dig.

Så vi säger en summa på 1500kr så har man 2 avbetalningar för den är så ”pass liten” så man får inte fler än det. Är summan under 1000kr finns inte alternativet ens, då ska det vara betalt inom 10 dagar.

Man väljer alltså själv när skulden hamnar hos dem, via deras sida.

Alltså vet inte om jag förstår det rätt.
Men jag tänker att när det väl hamnar hos Coeo inkasso så kommer du med allra största sannolikhet att kunna få till en avbetalningsplan.
Jag har erfarenheten av att ha haft en avbetalningsplan hos dom och dom var absolut förstående och enkla att ha och göra med.

Är helt övertygad om att du kan baka ihop allting som hamnar hos Coeo inkasso till en avbetalningsplan allteftersom att skulderna hamnar hos Coeo.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp