Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Deklarationen 2026, hur gick det?

Åren innan också om jag inte minns fel. Brukar inte tidningarna skriva "Så här gör du för att få återbärignen innan påsk"

Jag frågar mest utav nyfikenhet själv ska jag pröjsa tillbaka för typ sjunde året i rad :D

Så spelar ingen roll för mig personligen :D

Påsken infaller tidigt i år.

Om man har högre inkomst det här året men också mer i underskott än förra året, vet ni hur det påverkar UC betyget om man har tänkt att ansöka om samlingslån i maj?

Om man har högre inkomst det här året men också mer i underskott än förra året, vet ni hur det påverkar UC betyget om man har tänkt att ansöka om samlingslån i maj?

Skulle säga att det beror i procent vad som ökar mest. Om ditt underskott öar med 90% och lön med 10% ja då vet du.

Skulle säga att det beror i procent vad som ökar mest. Om ditt underskott öar med 90% och lön med 10% ja då vet du.
I mitt fall var förra årets deklaration på 409 000kr och underskottet var på 44 800.
Det här året var det på 445 600kr men underskott var på 76 999. Så antar att det är sämre för min del. Tack för svar!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp