Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Deklarationen 2026, hur gick det?

Deklarerat klart men blev lite fundersam/orolig att Luma finans tabbe om fel uppgifter kommer att påverka om man får pengarna i April. Stod så här när jag hade deklarerat:
"Om du deklarerade senast 31 mars och det inte har skett någon ändring i din deklaration, till exempel att din arbetsgivare eller bank skickat in en ny eller rättad uppgift för dig, får du besked om din slutliga skatt i april:

Deklarerat klart men blev lite fundersam/orolig att Luma finans tabbe om fel uppgifter kommer att påverka om man får pengarna i April. Stod så här när jag hade deklarerat:
"Om du deklarerade senast 31 mars och det inte har skett någon ändring i din deklaration, till exempel att din arbetsgivare eller bank skickat in en ny eller rättad uppgift för dig, får du besked om din slutliga skatt i april:
Om de inte ändrat det än så kommer det räknas som en ändring skulle jag tro och då får man pengarna i sommar

Ja precis, har precis deklarerat också via mina sidor, i deklarationen stog nu luma och binly under "lån utan säkerhet". Så det bör bli utbetalning i april. Hade det vart så att ändringen inte hunnits uppdateras än fram tills 31 mars så hade man behövt ändra sj, och därmed fått pengarna senare då man gjort en egen ändring. Som jag förstått

Ja precis, har precis deklarerat också via mina sidor, i deklarationen stog nu luma och binly under "lån utan säkerhet". Så det bör bli utbetalning i april. Hade det vart så att ändringen inte hunnits uppdateras än fram tills 31 mars så hade man behövt ändra sj, och därmed fått pengarna senare då man gjort en egen ändring. Som jag förstått
Precis så är det är jag 99,99 % säker på

Är det första gången skatten inte kommer innan påsk? Vill minnas det alltid brukat landa innan påsk.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp