Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Deklarationen 2026, hur gick det?

Helt jävla sjukt här ska man betala till Skatteverket för 10:e året i rad och så får man inte ens sin deklaration förrän sista "batchen" :D

Vill se hur blodigt det blir....

Lär det inte bli betydligt sämre på skatten nu när regeringen tagit bort ränteavdraget?

Vilket är helt idiotiskt, sätter dom som redan är där i skiten.

Eller har jag missat något? Vågar ej kolla. Har glömt ändra min skattejämkning, tror min arbetsgivare dragit för lite i skatt.
Så blir det ju, helt sanslöst att de trappade av ränteavdraget så snabbt. Husägare lär ju göra allt för att kunna baka in krediter och blancolån i sitt huslån där de har lägre ränta och får dra av.
Alla med krediter och blancolån lär göra vad de kan för att få lägre ränta och betala av så snabbt de kan på högräntelån.

Betala runt 4k de va ja inte beredd på haha

Så blir det ju, helt sanslöst att de trappade av ränteavdraget så snabbt. Husägare lär ju göra allt för att kunna baka in krediter och blancolån i sitt huslån där de har lägre ränta och får dra av.
Alla med krediter och blancolån lär göra vad de kan för att få lägre ränta och betala av så snabbt de kan på högräntelån.

Är det något negativt?

Får bara tillbaka 2200 kr . Är det för att man har skuldsanering som gör att man får tillbaka mindre ? Förra året fick jag tillbaks 16500 kr på skatten hade inledande då .

Nu kom det! äntligen! Betala 15 000.

Riktigt nice vad inställd på det tredubbla :D

Fick min deklaration nu. Första gången över en mille i inkomst. Får tillbaka 1657 kr 👏

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp