Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Deklarationen öppnar den 22 mars

Är det någon som vet var man lägger till företag som inte rapporterat in ränteutgifter? Hittar bara var jag ändrar beloppet. För jag måste väl redovisa vilka bolag det är som jag haft ränteutgifter till?
När du går in i rullmenyn för Ändra går du ner till sista punkten 17 övriga upplysningar klicka på knappen ändra och där kan du skriva

Får betala tillbaka men det visste jag... Kan vi samla de som inte rapporterat in i denna tråd så vi får koll och kan hjälpas åt?

avida har rapporterat in för mig

518kr tillbaka för mig innan avdrag, 11,230kr efter avdrag! Dessa cash åker rakt in på sparkontot.
Har betalat enbart 4135kr i ränta år 2015 vilket är bra/rekord för mig. Tidigare år, from 2009 har jag legat mellan 30-40.000kr i ränta per år!!

Usch...jag har loggat in på jobbet och nu vill jag bara kräkas av ångesten. Fy farao..jag har betalat 149 000 kr i ränta förra året..
Får tillbaka 40 000 men vad hjälper det??
Deklarerat inkomst 340 000 kr..
Döda mig!

Usch...jag har loggat in på jobbet och nu vill jag bara kräkas av ångesten. Fy farao..jag har betalat 149 000 kr i ränta förra året..
Döda mig!
Vi är nog många som känner lika. Hoppas man lär sig av sina misstag.

Döda mig!

Samma för mig. Man mår dåligt varje gång men jag kan nu lösa bort ett av mina lån och sparar nästa 1500 på det. Nu kan jag amortera 1500 extra på nästa skuld.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp