Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Deklarationen öppnar den 22 mars

Då har man skickat in sin deklaration, blir 36 000 kr till KFM... då jag har löneutmätning. Vore inte dumt och om jag skulle få inledande innan dess.. men nog omöjligt då jag skickat in min ansökan om skuldsanering i slutet av januari...

Hoppas ni alla får ordentligt tillbaka på skatten inför sommaren!! Vi alla lär väll ha en del räntor under förra året...

Må väl

Jag ser att det inte har rapporterats in några ränteuppgifter för TrustBuddy. Dags att leta upp fakturorna och räkna ihop inbetald ränta.

Alltså vafan? 6st av 22 st har rapporterat inbetald ränta för 2015.... hur tusan går det ihop? 7512 o betala när jag räknade med 25+ i återbäring

Det är tyvärr inte ovanligt att långivare inte rapporterar, det kan komma in uppgifter enda fram till deklarationen ska vara inne men 6 av 22 är ju bedrövligt. Jag föreslår att du kontaktar dem du saknar ifrån och frågar när de kommer att rapportera till Skatteverket så att du får din skatteåterbäring. Lycka Till

Wow 22 tillbaka ... Tappar hakan. Kan lösa många många problem
Grattis så bra för dig:) själv hade jag jämkning förra året så jag får inte mer än 1500 tillbaka men jag fick inte restskatt i alla fall.

1800 tillbaka bara, men bättre änn jag trodde i alla fall.

Är det någon som vet var man lägger till företag som inte rapporterat in ränteutgifter? Hittar bara var jag ändrar beloppet. För jag måste väl redovisa vilka bolag det är som jag haft ränteutgifter till?

~14000 att betala. Bara att se glad ut och skriva ut skattmasens check... Nåja, jag var förberedd på det i alla fall!

Är det någon som vet var man lägger till företag som inte rapporterat in ränteutgifter? Hittar bara var jag ändrar beloppet. För jag måste väl redovisa vilka bolag det är som jag haft ränteutgifter till?

Gör samma sak fast ändra sista punkten, övriga upplysningar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp