Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Deklaration 2019

Nu kom slutskattebeskedet till den digitala brevlådan. Beslutet fattades 5 april, vilket ju är rimligt med utbetalningen som är daterad till 6 april... bara pengarna på kontot som saknas nu :)

Nu kom slutskattebeskedet till den digitala brevlådan. Beslutet fattades 5 april, vilket ju är rimligt med utbetalningen som är daterad till 6 april... bara pengarna på kontot som saknas nu :)

Jag har ej fått beskedet än

Jag fick ett brev på kivra från skatteverket också. Har inte kollat än men säkert slutskattebeskedet

kanske VIP först ;)

Det ska ju ut besked till några miljoner personer, så det tar nog en stund :)

Jag har ej fått beskedet än
Det är utbetalningen från skattekontot som är intressant. Slutskattebeskedet kommer många gånger efter att man har pengarna på kontot och har alltså inget samband med när du har dem på ditt bankkonto

Är det bara ni som inte har gjort några ändringar som kan se saker och ting hända där?

Det är bara att logga in på skattekontot: Står där utbetalning 6/4-19 så kommer pengarna denna vecka. Annars blir det i juni som tidigast

På mitt skattekonto står det utbetalning. Jag har skuldsaldo och pågående utmätning.

Kommer jag att få pengarna eller går de till kf? Ser ingenting om att de har gått dit.

Har du skuldsaldo hos kf och löneutmätning kommer det dras direkt till kf och inga pengar du kommer se på ditt konto. Såvida inte skatteåterbäringen är högre än skulden förstås

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp