Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Deklaration 2019

Skatteverket medgav att jag har rätt till dom pengarna (både för förra året och detta) men då hade exet behövt pröjsa tillbaka för både förra året och detta. Hon ringde mig och grät då la jag ner det hela. Sa skitsamma. Ser det som en god gärning, hoppas karman ser det ;)

Hur mycket pengar rörde det sig om ? Som du skulle få tillbaka.

Hej! Jag begärde omprövning den 13/4 men har fortfarande inte hört något någon mer som väntar eller kommer det med juniutbetalningen ?

Jag ser fortfarande inget:( ser inte min i lämnade deklaration eller något under beslut. Blir error på sidan när jag ska kolla inlämnade, och under beslut kommer ”Skattebeskedet kan inte visas eftersom skatteuppgifterna inte är beslutade”
Däremot så har försäkringskassan tydligen fått vad min tax.inkomst var 2018. För nu ska dom bråkas om bostadsbidrag, visade 30’ mer än vad jag angett.
Vågar man ringa skatteverket tro.

Jag ändrade 9 april kompletterat de dom vill ha ,efter 5 v ville dom har mer om jg ska få för resor .En lång väntan :((

Jag ändrade 9 april kompletterat de dom vill ha ,efter 5 v ville dom har mer om jg ska få för resor .En lång väntan :((
Vad ville de ha? Hur mycket avdrag gäller det?

Själv har jag inte hört något alls:mad: hoppas på slutskattebesked i juni!

Skatteverket medgav att jag har rätt till dom pengarna (både för förra året och detta) men då hade exet behövt pröjsa tillbaka för både förra året och detta. Hon ringde mig och grät då la jag ner det hela. Sa skitsamma. Ser det som en god gärning, hoppas karman ser det ;)

Haha det gör karman säkert, tjejer som börjar gråta är inte så lätt att handskas med, är ju själv tjej och gråter ibland

Vad ville de ha? Hur mycket avdrag gäller det?

Själv har jag inte hört något alls:mad: hoppas på slutskattebesked i juni!
Dom ville ha transaktioner o besiktningsprotokoll utförligt berätta om att du har mer än 2 timmars resa fram o tillbaka .Nu skrev min handläggare att jag fick vänta med återkoppling till början i juni innan besked pust

Dom ville ha transaktioner o besiktningsprotokoll utförligt berätta om att du har mer än 2 timmars resa fram o tillbaka .Nu skrev min handläggare att jag fick vänta med återkoppling till början i juni innan besked pust
Hur mycket avdrag gäller det?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp