Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Deklaration 2019

Vilket datum deklarerade du? Och vad vill de att du ska komplettera med?
Jag har gjort reseavdrag i efterhand. Jag gjorde min min ändring 14/4. De vill att jag ska komplettera med kvitton och allt möjligt....

Nystart låter mig inte stå själv tyvärr. Vilket gör att varje gång en påminelse får hon också det....Lagom jävla drygt.

Nystart låter mig inte stå själv tyvärr. Vilket gör att varje gång en påminelse får hon också det....Lagom jävla drygt.
Drygt.. hoppas du kan få ta över det själv så småningom eller att någon annan kan hjälpa dig... ex kanske man gärna inte vill ha med o göra

Jag kommer lösa det här lånet med Rebilia är tanken.

Mina pengar betalades ut den 14/5 enligt skattekontot, inga kompletteringar .

Nu tjatat jag på om min deklaration igen:oops: var inne igår och då kunde jag inte ens komma åt den. Innan har jag kunnat se den och att den inte blivit beslutad. Kan det vara så att den är på g att bli behandlad? Man kanske borde ringa och kolla.

Nu tjatat jag på om min deklaration igen:oops: var inne igår och då kunde jag inte ens komma åt den. Innan har jag kunnat se den och att den inte blivit beslutad. Kan det vara så att den är på g att bli behandlad? Man kanske borde ringa och kolla.
Det står ju på deras hemsida att de haft problem med inloggning. Är det slutskattebesked du väntar på eller avdragen?

Det står ju på deras hemsida att de haft problem med inloggning. Är det slutskattebesked du väntar på eller avdragen?

Jo idag var det problem kunde inte logga in. Väntar på att avdraget ska bli godkänt och få ett slutskattebesked.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp