Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Deklaration 2018

Jag så de kan komma rdan den 4e april!?? Åh längtar sönder....de första jag ska göra är o tanka full tank i bilen o stor handla mat haha....sen gå igenom mina avbetalnings planer o betala bort massa små skulder så man blir kvitt de...även betala bort lite på en skuld hos kronofogden...Kommer kännas så mkt lättare efter man betalat bort detta....

Vad ska ni göra med er skatteåterbäring??
Har du skuld hos kfm lär den betalas direkt med skattepengarna?

Kivra. Men finns att ladda ner på mina sidor på skatteverket.

Jävla skit!!! Fick mitt besked nu. Jag har beslut om skuldsanering , och ändå har pengarna utbetalats till Kronofogden, varenda krona, 33000:-! Nu sitter jag lite i klistret då jag räknat med pengarna Vem vänder jag mig till? Skatteverket eller min skuldsaneringshandläggare?

Jävla skit!!! Fick mitt besked nu. Jag har beslut om skuldsanering , och ändå har pengarna utbetalats till Kronofogden, varenda krona, 33000:-! Nu sitter jag lite i klistret då jag räknat med pengarna Vem vänder jag mig till? Skatteverket eller min skuldsaneringshandläggare?
Har du nyss fått beslut om sanering? Isf kan det vara så att det inte hunnits med bara o KFM kommer betala igen pengarna. Kolla med din handläggare på skusan vad som gäller.

Har du nyss fått beslut om sanering? Isf kan det vara så att det inte hunnits med bara o KFM kommer betala igen pengarna. Kolla med din handläggare på skusan vad som gäller.
Jag fick beslut den 28/2. Vet ju att KF är otroligt sega med återbetalningar, blir kämpigt att vänta flera veckor, behöver dom verkligen :-/ Ska ringa handläggaren idag!

Det var inte så att det skulle ingå i saneringen? Har läst om andra här där det vatt så...

Det var inte så att det skulle ingå i saneringen? Har läst om andra här där det vatt så...
Det står inget om det i mitt beslut och betalplan..? Plus att jag ringde för att dubbelkolla, förvisso pratade jag med en annan handläggare än ”min”, men jag skulle få behålla pengarna sa denne. Jädra skit tänk om det blivit nåt fel nu så jag inte får dom?? :-/

Senast ändrad:
Har du skuld hos kfm lär den betalas direkt med skattepengarna?

Fick brev av skatteverket nyss där som tagit det sista av min skuld hos kronofogden 700kr och resten av skatteåterbäringen ska betalas ut inom en vecka stod de...hopas ja får skatte återbäringen nu den 5-6e april då....

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp