Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Deklaration 2018

Hej.

Har fått utslag meddelat daterat den 16:e mars från kf. Skattepengarna skall komma den 5:e april..
Kommer jag hinna få dom eller är det kört?

Hjälp!!

Har fått utslag meddelat daterat den 16:e mars från kf. Skattepengarna skall komma den 5:e april..

Hjälp!!

Hjälp!!
Det beror på om och när dom ansöker om verkställighet

Baserat på uppgifterna du lämnat ser det ut att vara kört.

Hej.

Hjälp!!

Det beror på när dom ansöker om verkställighet, är det gjort vid absökanom föreläggande så ryker pengarna annars är det lungt.

Det beror på när dom ansöker om verkställighet, är det gjort vid absökanom föreläggande så ryker pengarna annars är det lungt.

Läste nånstans att man har 14 dagar på sig att betala skulden innan den e registrerades på skuldsaldo! Stämmer detta ?

Ingen aning när det syns som skuldsaldo på en upplysning. Det är inte kronofogdens område

Hej!

Har skrivit tidigare men fick inga säkert svar.
Jag Har fått utslag meddelat daterat den 16:e mars från kf. Skattepengarna skall komma den 5:e april..
Jag vet att dom har ansökt om verkställighet också.
Jag har också fått ett brev ”Skuld att betala” där det står att jag har 14 dagar på mig att betala skulden till kronofodgen.
Jag har läst på ett annat tråd att skulden måste synas på skuldsaldon för att kronofodegen skulle kunna ta pengarna. Och att det tar 14 dagar från brevet ”Skuld att betala” tills att skulden synas på skuldsaldon. Stämmer detta ?
Kommer jag hinna få skattepenagrana eller är det kört?

Hjälp!!

Det är väl bara bra om skattepengarna går till skulden? Så blir du kvitt den?

Har du redan fått skuld att betala så ska skattepengarna utmätas automatiskt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp