Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Deklaration 2018

Fast något i det du skriver stämmer inte. Ett utslag daterat igår har inte ens kommit på posten än och det brukar ta en till tre dagar innan det gått över och betalningsavi kommer. Om utslaget meddelades igår kan omöjligen betalningsavin kommit till dig igår.

Fast något i det du skriver stämmer inte. Ett utslag daterat igår har inte ens kommit på posten än och det brukar ta en till tre dagar innan det gått över och betalningsavi kommer. Om utslaget meddelades igår kan omöjligen betalningsavin kommit till dig igår.
Jag har fått en tredskodom för 1 månad sen. I fredags fick jag båda utslaget papper och en räkning. Jag har skrivet fel utslaget meddelats den 14 mars och inte den 16.

Ok. Utslaget gäller något annat med andra ord.

I vart fall kommer tredskodomen få betalt genom skatteåterbäringen

Min fråga är: Hur vet man att återbäringen får behållas eller dras av KF? Har fått beslut på löneutmätning i mars och första dragningen sker vid löneutbetalningen den 25:e mars.
Har ca 300000 i skuldsaldo inga allmänna mål och har kvar min bil. Kommer de undersöka mina tillgång eller räcker det med det beslutet på löneutmätning om de drar ca 11000:- månadsvis ??
Tänker deklarera sista dagen innan skärtorsdan så att man får återbäringen veckan efter påsk ifall jag behåller min skatt

Råd snälla :)

Min fråga är: Hur vet man att återbäringen får behållas eller dras av KF? Har fått beslut på löneutmätning i mars och första dragningen sker vid löneutbetalningen den 25:e mars.
Har ca 300000 i skuldsaldo inga allmänna mål och har kvar min bil. Kommer de undersöka mina tillgång eller räcker det med det beslutet på löneutmätning om de drar ca 11000:- månadsvis ??
Tänker deklarera sista dagen innan skärtorsdan så att man får återbäringen veckan efter påsk ifall jag behåller min skatt

Råd snälla :)
Den kommer gå till kfm helt och hållet.

Vet nån vilken tid på dygnet som skatteåterbäringen brukar komma? Efter 00?

När får man stålarna?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp