Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Deklaration 2018

Jag har rensat lite bland de senaste inläggen. Dessa inlägg var inte relevanta för ämnet och hade en tråkig ton. Det finns bättre lämpade forum för sådana diskussioner.

Om jag vill förfoga över min egen skatteåterbäring som kommer i juni vilket datum behöver jag vara skuldfri hos fogden då?

2 frågor kära vänner.

1: Vilket datum kommer skattepengarna?
2: Damen skrev på sitt första betalningsföreläggande hos KFM. Detta gjorde hon igår ( ca 4.000 ) hinner KFM ta skattepengarna?

Vet någon?

2 frågor kära vänner.

2: Damen skrev på sitt första betalningsföreläggande hos KFM. Detta gjorde hon igår ( ca 4.000 ) hinner KFM ta skattepengarna?
Skatteåterbetalningen kommer 5-6 april.

Om man godkänner deklarationen nu den 20e och får pengarna 5-6 april, kan man överklaga sen för att lägga till avdrag för dubbelt boende och bilresor? Och få resten för det efter?

Om man godkänner deklarationen nu den 20e och får pengarna 5-6 april, kan man överklaga sen för att lägga till avdrag för dubbelt boende och bilresor? Och få resten för det efter?
Ja, men räkna med att bli hårdare granskad. Alla som får pengar tillbaka bör godkänna direkt för att sedan överklaga. Om man nu inte vill ändra så man håller nere underskottet.

2 frågor kära vänner.

Hinner inte ta skattepengar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp