Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Deklaration 2018

Kan man gå in och godkänna digitalt nu och sedan när man fått pengarna logga in igen och lägga till reseavdrag?
Ja det undrar jag också hur länge är deklarationen uppe? Går det att skicka in den och sen senare i höst gå in och ändra? Eller stängs den helt i maj?

Ja det undrar jag också hur länge är deklarationen uppe? Går det att skicka in den och sen senare i höst gå in och ändra? Eller stängs den helt i maj?

Brukar vara öppet en bra bit in på hösten

Kan man alltså ändra deklarationen digitalt efter att man skickat in den digitalt en gång redan?

Det ska man väl inte kunna?

Kan man alltså ändra deklarationen digitalt efter att man skickat in den digitalt en gång redan?
Tror att man måste fylla i en särskild blankett vid omprövning så nej det låter mycket märkligt om man skulle kunna det.

Jag ändrade på min digitalt i fjol, skrev in reseersättning några dagar efter jag fått min utbetalning i april.Mindre än en vecka efter det hade jag en ny utbetalning på kontot. Trodde att jag skulle behöva vänta till juni el augusti , men det gick super snabbt.
Kommer att göra samma sak i år.

Jag ändrade på min digitalt i fjol, skrev in reseersättning några dagar efter jag fått min utbetalning i april.Mindre än en vecka efter det hade jag en ny utbetalning på kontot. Trodde att jag skulle behöva vänta till juni el augusti , men det gick super snabbt.
Kommer att göra samma sak i år.

Jag gjorde likadant. Hade pengarna efter 2 dagar.

Om man gör tvärtom då. Jag vill sänka mitt underskott fast är i behov av pengarna nu. Tänkte att man går återbäringen. Sen deklarerar om och tar bort underskott från räntor. Får man betala tillbaka i november då det man fick för mycket? Samt hinner ändringen ske innan UC uppdateras? Tror inte det finns en chans att få samlingslån med över 100k i underskott.

Det ska man väl inte kunna?

Det går fint att skicka in deklarationen med ändringar. Jag har gjort så efter att ha hittat igen uppgifter om vad jag köpt värdepapper för och det har tagit någon vecka för att ändra.

Jag gjorde likadant. Hade pengarna efter 2 dagar.

Nu snackar vi om bra tips.
Låt mig bara förstå det rätt.
Jag har nu skickat in min deklaration, kan jag logga in på skatteverket säg 6 april efter jag fått pengarna och göra lite ränteavdrag och reseavdrag och då få ännu mer stålar?
(Orkade inte göra reseavdrag behöver tusenlapparna...)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp