- Meddelanden
- 30
- Mottagna reaktioner
- 8
- Poäng
- 32
Hej alla! Jag vill bara skriva av mig lite och förhoppningsvis är det någon som kan ge svar på vissa av mina funderingar. I fyra års tid har jag varit sjukskriven i längre omgångar för depression och detta har tärt otroligt mycket på ekonomin. Jag har liksom aldrig fått en chans att hinna ikapp förrän nästa sjukskrivning kommit. Då jag inte har någon i min närhet att be om hjälp, så har jag bara släckt bränder genom att ha tagit nya lån för att betala lån. HUR dumt som helst, jag vet, men när man inte har någon annan lösning så gör man det som krävs för stunden..
Mitt läge nu är att både lumify och credifi har skickats till kfm och jag lutar mer och mer åt att släppa ALLT. Jag har flera krediter med höga månadskostnader, samt ett större lån hos Resurs och jag ligger back på alla. Hur länge får jag vänta på löneutmätning? Jag har även tänkt ansöka om skuldsanering, hur fungerar detta?
Hälsningar en trött filifjonka
Mitt läge nu är att både lumify och credifi har skickats till kfm och jag lutar mer och mer åt att släppa ALLT. Jag har flera krediter med höga månadskostnader, samt ett större lån hos Resurs och jag ligger back på alla. Hur länge får jag vänta på löneutmätning? Jag har även tänkt ansöka om skuldsanering, hur fungerar detta?
Hälsningar en trött filifjonka