Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Dags att göra en ansökan !!!

Tycker det är konstigt att du inte får några förslag. Din belåningsgrad på uc är ju inte alltför hög tycker jag. Betyget inte för högt. Bara en ff.

Jag förstår inte när folk rekommenderar att man sänker beloppet och skickar in ny ansökan. Det är väl så att bankerna erbjuder mindre belopp om de inte godkänner det beloppet man ansökt om? Jag har iallafall fått mindre belopp av vissa banker och högre av andra. Dock har det hjälpt att slänga in en ansökan hos Advisa när jag inte fått nått av Lendo. Var dock ett bra tag sedan

Jag förstår inte. Har sett massa andra med sämre förutsättningar fått erbjudanden.

tycker lendo har blivit mycket svårare på senaste tiden. advisa är skit då sambla ingår i dom nu man ser inga erbjudanden direkt. zmarta vet jag inte har aldrig provat dom.

Försök jobba ner krediterna så mycket du kan ett par månader och sök sen igen.

@Sebbe84 Jag gjorde just så för ca 3 veckor sedan. Gick från 0 till iaf 1 erbjudande. Därav att jag flek in med ett förslag då det som sagt inte skadar överhuvudtaget.
Tråkigt att det inte dök upp några förslag.

Jag förstår inte när folk rekommenderar att man sänker beloppet och skickar in ny ansökan. Det är väl så att bankerna erbjuder mindre belopp om de inte godkänner det beloppet man ansökt om? Jag har iallafall fått mindre belopp av vissa banker och högre av andra. Dock har det hjälpt att slänga in en ansökan hos Advisa när jag inte fått nått av Lendo. Var dock ett bra tag sedan
Nej det verkar inte alltid så, medlemmar har fått beviljat på lägre summor efter att man sänkt I ansökan..

Hej, det stämmer tyvärr inte. Ibland ja och ibland nej, så med tanke på att det inte kostar ytterligare en UC kan man ju alltid kolla.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp