Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Dags att ansöka om skuldsanering

Det är ju en punkt i skuldsaneringsansökan om partners tillgångar man ska fylla i med alternativ som fastighet, övrigt och min partner har inga tillgångar. Vet inte hur jag ska göra där.
Hans lön, inkomst absolut men tillgångar bör inte ingå då det är du som har skuldsanering

Hans lön, inkomst absolut men tillgångar bör inte ingå då det är du som har skuldsanering
Nej det kommer ju inte ingå men eftersom de frågar om hans tillgångar så måste jag väl svara det som finns? Sen att det finns med som fråga kan jag tycka är lite underligt eftersom det inte handlar om honom.

Nej det kommer ju inte ingå men eftersom de frågar om hans tillgångar så måste jag väl svara det som finns? Sen att det finns med som fråga kan jag tycka är lite underligt eftersom det inte handlar om honom.
Antar väl att det är för skuldsanering även påverkar hela hushållet, oavsett vem som äger tillgångar / söker sanering.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp