Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Då får vi se var detta slutar.

Jag ansökte 24/7-2025 fick samtal 24/4 , missade samtalet. Tog 3h sen fick jag mejl på kivra, beslut om inledande

Japp jag försökte ringa åter men hon var inte på plats. Sen har vi haft mejl kontakt

I morgon har det gått 8 månader sedan min ansökan. Har gått fort faktiskt.

insett att jag tajmade min ansökan total värdelöst. Skit samma.

Håller nu tummarna för att sista månaden går smidigt och att jag inte behöver vänta alldeles för länge.

Håller nu tummarna för att sista månaden går smidigt och att jag inte behöver vänta alldeles för länge.
Jag ansökte 14/8-25, fick SMS igår om att du skulle ringa inom dom närmsta dagarna, fick samtal efter 30 min. Jag svarade men eftersom jag satt i möte kom vi överens om att hon skulle ringa upp efter kl 15. Pratade då i 1,5 timme 😬 men hade inte skrivit något personligt brev så det var en del att gå igenom 😅

Hur tajmar man en ansökan bra då? Jag funderar på att skicka iväg en då jag nått vägs ände...

Hur tajmar man en ansökan bra då? Jag funderar på att skicka iväg en då jag nått vägs ände...
Ha ha, jaa du.
För mig då. OM jag skulle få inledande så betyder ju det att jag inte behöver betala i juni… Juni är ju oavsett betalfri om man har skusa. Jag blir dessutom uppsagd i juni och kommer bara få en gamla månadslön, så kommer ändå inte ha något att utmäta.

Hade jag sökt tidigare så hade det ju varit snyggt att få inledande i maj och betalfritt i juni för då hade jag kunnat spara pengar i maj för att täcka upp juni.

Jag ansökte 14/8-25, fick SMS igår om att du skulle ringa inom dom närmsta dagarna, fick samtal efter 30 min. Jag svarade men eftersom jag satt i möte kom vi överens om att hon skulle ringa upp efter kl 15. Pratade då i 1,5 timme 😬 men hade inte skrivit något personligt brev så det var en del att gå igenom 😅
Ok! Då är det ju inte jättelångt tills 7/9, typ 3 veckor! Hade ju varit magi. Blir det då avslag för mig så kan jag ju skicka en ny ansökan direkt och planera bättre 😬

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp