Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Credway - kan komma att synas hos UC?

Alltså på det som är avslutat eller står de bara att de är en beviljad kredit men inte utbyttjad? Slutbetalade min också i mitten på maj och sa upp men kommer ej in på uc för att se, står bara ”ej tillgängligt”
Ja eller min är nollad sen länge men krediten står kvar och det står att den är uppdaterad 31/5.

Ja eller min är nollad sen länge men krediten står kvar och det står att den är uppdaterad 31/5.

Ja så är det för mig också. Det står att jag har 10 000 i kredit varav 0 kr utnyttjat, fast jag ringde och sa upp krediten i mitten av maj.

Ja så är det för mig också. Det står att jag har 10 000 i kredit varav 0 kr utnyttjat, fast jag ringde och sa upp krediten i mitten av maj.
Samma här. Fick ringa om det och nu påstår dom att det är borta. Uppdateras väl nästa gång. Dessutom fick jag en påminnelse om lånförsäkring på ett lån som är avslutat

Samma här. Fick ringa om det och nu påstår dom att det är borta. Uppdateras väl nästa gång. Dessutom fick jag en påminnelse om lånförsäkring på ett lån som är avslutat
Finns den fortfarande med på Kreddy?

Ska ringa o avsluta mitt konto på Credway idag, har 0kr utnyttjat, kommer min uc att bli något bättre av att få bort den eller är det bara en minimal förbättring?

Ska ringa o avsluta mitt konto på Credway idag, har 0kr utnyttjat, kommer min uc att bli något bättre av att få bort den eller är det bara en minimal förbättring?
Beror på hur många krediter du har. Har du många krediter på din UC?
UC ser en outnyttjad kredit som buffert frågan om Credway är en bra buffert :rolleyes:(banken ser väl bara att det är en kredit)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp