Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Credway - kan komma att synas hos UC?

Japp. Jag med. Nu är skiten uppsagd. Frågade på kundtjänst varför man spärras i 3 år. De kunde inte svara på det. Då är inget annat att tolka än som ett straff för att du slutar vara kund.
Vilka jävla pajasar.
Tror de att folk är korkade och inte har koll på detta med UC?
Hoppas de går under med dunder och brak!

Japp. Jag med. Nu är skiten uppsagd. Frågade på kundtjänst varför man spärras i 3 år. De kunde inte svara på det. Då är inget annat att tolka än som ett straff för att du slutar vara kund.
Vilka jävla pajasar.
Tror de att folk är korkade och inte har koll på detta med UC?
Hoppas de går under med dunder och brak!
Håller med!Bara att bojkotta skiten

När jag spärrade mig hos dem för ett år sedan, då kunde man bara få ett års spärr...

Ni som sagt upp krediten, förslag på alternativ? Credway var ju ändå förhållandevis billig i jämförelse med de andra kontokreditrna som finns och inte syns på uc.

Ni som sagt upp krediten, förslag på alternativ? Credway var ju ändå förhållandevis billig i jämförelse med de andra kontokreditrna som finns och inte syns på uc.
Händer knappt nånting på det du betalar tillbaka nej ett lika skitlån som alla andra!

Avslutat och spärrat mig!
Vore kul att få ett vettigt svar på denna 3-års regel dom har. Känns lite puckat, men gör mig inget för egen del! Kommer inte ha mer att göra med dessa hoppas jag!

Undrar hur mycket pengar de förlorat på bara oss användare här på forumet

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp