Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Creditstar - Någon som testat 50 000 kr där?

Kan man både ha deras vanliga Creditstarlån och pluslån samtidigt?

Känns som ingen får det! Jag ringde dom och fråga om det var på riktigt ens, jo men det va det! Enligt dom! Haha, fick avslag 2 min efter samtalet.

Sökte sedan 40.000 på onea... avslag.. 20000 på vivus.... avslag.

Slängde då iväg en ansökan på 100.000 hos OPR (trots jag redan gett upp och allt kändes lönlöst)... fick godkänt på 80.000! Höll på att ramla av stolen. Pengarna på kontot senare på eftermiddagen! Så direkt bort med 60.000 i skulder jag låg efter med, och nu 20.000 kvar som ska njutas lite av med barnen. Och känna lugnet! Dryga 2500 i månaden nu framöver än 9400 i månaden.. tack för det.

Vivus, onea och Creditstar, kan dra nått gammalt över sig! Så glad nu att dom gav avslag! Haha

Känns som ingen får det! Jag ringde dom och fråga om det var på riktigt ens, jo men det va det! Enligt dom! Haha, fick avslag 2 min efter samtalet.

Slängde då iväg en ansökan på 100.000 hos OPR (trots jag redan gett upp och allt kändes lönlöst)... fick godkänt på 80.000! Höll på att ramla av stolen. Pengarna på kontot senare på eftermiddagen! Så direkt bort med 60.000 i skulder jag låg efter med, och nu 20.000 kvar som ska njutas lite av med barnen. Och känna lugnet! Dryga 2500 i månaden nu framöver än 9400 i månaden.. tack för det.

Vivus, onea och Creditstar, kan dra nått gammalt över sig! Så glad nu att dom gav avslag! Haha
Fan va skönt för dig! Vad hade du för förutsättningar för o få opr lånet?

Lånar man 100.000 av dessa OPR så får man på 7 år betala tillbaka nästan 260.000...

Vilka förutsättningar hade du? :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp