Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Creditstar - Någon som testat 50 000 kr där?

Så jävla gött att man kan blocka nummer. Nu kan den kåta finska kärringen ringa bäst hon vill.
Trakasserade mig dagligen med sin rökiga stämma.

håller med dig hon är nog den mest jobbigaste jag har varit inom kundtjänsten hade bara 4000 kr förra året har spärrat mig från denna sida till livstid värre än onea-vivus deras kundtjänst och man fattar inte vad ibland hon säger när dom går igenom ja jisses vilket drama.

Hon är så sjuk.
Blockade deras nummer i min Samsungtelefon.
Så hon går direkt till röstbrevlådan när hon ringer.
Hon hör av sig VARJE vardag och lämnar ett inspelat meddelande till brevlådan. Hur sjuk?!?!

Den kåta finska kärringen alltså? Kan det finnas en dold agenda hos henne haha? ;)

Hon är så sjuk.
Blockade deras nummer i min Samsungtelefon.
Så hon går direkt till röstbrevlådan när hon ringer.
Hon hör av sig VARJE vardag och lämnar ett inspelat meddelande till brevlådan. Hur sjuk?!?!

Samma meddelade varje dag.
"Hej, vänligen betala in annars skickar vi till Inkasso och sen kronfogden" så säger hon detta. Varje meddelande dag in och dag ut.

Samma meddelade varje dag.
"Hej, vänligen betala in annars skickar vi till Inkasso och sen kronfogden" så säger hon detta. Varje meddelande dag in och dag ut.
Vad skulle det annars stå ?
Hej. Skit i att betala, inget händer om du inte gör det. -:)
Jag har bytt nummer och skaffat ny mejl för att slippa påminnelser och allt jobbigt som jag ändå inte kan lösa.

2018.08.08

Detta var datumet jag skulle betalat mitt lån hos Creditstar - Idag betalade jag första avbetalningsplanen till deras inkasso. Fast jag är sen i hela 7 månader (!!!) har skulden gått upp med tusen spänn bara. Så nu ska jag betala 1.900 kr 6 gånger typ. Eller liknande. Dom har under tiden skickat 52 meddelanden på sidan där, ringt kanske 400 gånger och skickat lika många mail. Den finskan hos dom har spelat in 30 röstbrevlådor till mig.

Men man får fan ge dom att det är inte ocker dom sysslar med. Ett lån som jag betalade tillbaka 1 år senare kostade mig som sagt mindre än en 100-lapp i månaden. Kudos på den i en tid då vissa är riktigt jävliga. Sjysst avbetalningsplan fick jag med som kostade 160:- att lägga upp.

Betalar tillbaka med Trustylt.

Jag är typ ett år sen med min betalning till Creditstar, dom får sista betalningen någon gång slutet på denna månaden. Undrar om man är välkommen tillbaka dit igen :D Tror dom ringt mig 150 gånger och lämnat lika många meddelanden :D

Jag är typ ett år sen med min betalning till Creditstar, dom får sista betalningen någon gång slutet på denna månaden. Undrar om man är välkommen tillbaka dit igen :D Tror dom ringt mig 150 gånger och lämnat lika många meddelanden :D

Tveksamt, förmodligen har administration för ditt lån varit dyrare ;)

Får sms varje dag från creditstar att dom har ngt samarbete med Apollo Finans.. Vad nu det kan innebära...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp