Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Creditstar lån nyligen

Var ser du att det ligger under behandling? Eller har du pratat med kundtjänst?
Med under behandling menar jag egentligen att ansökan är mottagen 2/11, står under meddelande som du hittar i din profil. Sen om den verkligen är under behandling eller ej kan ja inte svara på… Troligtvis inte

Med under behandling menar jag egentligen att ansökan är mottagen 2/11, står under meddelande som du hittar i din profil. Sen om den verkligen är under behandling eller ej kan ja inte svara på… Troligtvis inte
Ok! Har inget sådant meddelande i min profil. Däremot har det tagits en upplysning via Bisnode så jag antar att ansökan är i sin ordning.

Är det någon som fått ett lån av dessa i närtid? De har tagit upplysningar men inte återkopplat på ansökan som jag gjorde den 15/11.

Är det någon som fått ett lån av dessa i närtid? De har tagit upplysningar men inte återkopplat på ansökan som jag gjorde den 15/11.
Har själv en ansökan som legat sen den 2/11 om jag minns rätt. Ett par dagar senare togs en upplysning, dock inget besked ännu. Skrivit till dom på mina sidor, men har inte fått ngn återkoppling ännu.

Fortfarande inget lån som gått igenom hos dem. Går inte att verifiera bankkonto och nu säger del att jag ska vänta 2-3 veckor. Gjorde ansökan första gången 15 november. Undrar om pengarna är slut?!

Undrar om bolaget har konkursat. De har avslutat (obs! inte återkallat) mitt ärende hos KFM.

Har ni provat maila/ringa?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp