Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Creditstar lån nyligen

jag ringde upp Creditstar i fredags eftermiddag efter att ha blivit preliminärt beviljad, verifierade mina uppgifter i samtalet och hon jag pratade med sa att allt såg fint ut och att pengarna skulle betalas ut ”på måndag”. Har varken sett någon ändring i min ansökan eller hört något från dem. Har mailat dom men inte fått något svar. Någon med liknande erfarenhet?

jag ringde upp Creditstar i fredags eftermiddag efter att ha blivit preliminärt beviljad, verifierade mina uppgifter i samtalet och hon jag pratade med sa att allt såg fint ut och att pengarna skulle betalas ut ”på måndag”. Har varken sett någon ändring i min ansökan eller hört något från dem. Har mailat dom men inte fått något svar. Någon med liknande erfarenhet?
Det är fortfarande måndag så ha lite is i magen.

Hur mycket blev du preliminärt beviljad och vilka förutsättningar hade du? :)

Fick mitt utbetalt nu. 15 000 med Bisnode betyg 1, kredit avrådes. Dock kreditbetyg Hög creditsafe. Har lite smålån bla fairlo 20 000kr, cashbuddy 20000kr, lumify 5000kr, loanstep 5000kr samt en rad betalningsanmärkningar. Tänkte betala undan loanstep och lumify nu.

Har legat efter med inbetalningar sen löning. Å herre j*vlar vad det ringt från skyddat nr. Inte ens samtal fullt ut. Höll i mobilen å hann inte svara ens. Så mäkta irriterad.

Tillslut ringde dom så jag han svara och sa att dom sökt mig. Jag ifrågasatt skarpt varför dom ringt med skyddat. Då sa dom att dom skulle ändra det iaf. Å sen varför typ 20ggr på 4dagar. Är ju bara överdrivet... Dom verka inte ge sig. Ringde senast igår. Pratade med kvinnan som bröt på etniska men gick knappt att höra pga dålig linje. samtalet klippte hela tiden och bröts. Känns lite amatöraktigt. Annars har det funkat bra

Senast ändrad:
Är det lika bra att söka så högt som möjligt? Eller blir man bara nekad då? Finns det chans att man söker 50k men blir erbjuden t.ex. 20k ? Eller hur funkar det hos Creditstar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp