Vad frågar domJa så har det varit för mig
Fick nåt meddelande om att de inte lånar ut längre
Hur lång tid tog det att få pengar utbetalda? Vilken bank har duFör min del så ringde dom inte mig, fick ett sms att min ansökan var preliminärt godkänd och att jag skulle ringa upp. Efter att ha svarat på lite frågor så blev jag godkänd.
Det är fortfarande måndag så ha lite is i magen.jag ringde upp Creditstar i fredags eftermiddag efter att ha blivit preliminärt beviljad, verifierade mina uppgifter i samtalet och hon jag pratade med sa att allt såg fint ut och att pengarna skulle betalas ut ”på måndag”. Har varken sett någon ändring i min ansökan eller hört något från dem. Har mailat dom men inte fått något svar. Någon med liknande erfarenhet?
Tänkte mer ifall det var något dom sa baraDet är fortfarande måndag så ha lite is i magen.

Hur mycket blev du preliminärt beviljad och vilka förutsättningar hade du?jag ringde upp Creditstar i fredags eftermiddag efter att ha blivit preliminärt beviljad, verifierade mina uppgifter i samtalet och hon jag pratade med sa att allt såg fint ut och att pengarna skulle betalas ut ”på måndag”. Har varken sett någon ändring i min ansökan eller hört något från dem. Har mailat dom men inte fått något svar. Någon med liknande erfarenhet?