Alla får det mejlet. I Mail och telefon hotar dem alltid med KFM, grejen är dock att dom gör en individuell bedömning som det ser ut som, vissa får inkasso och vissa KFM, kanske handlar om inkomst osvHej, jag undrar om du fick liknande mejl som jag? De skriver såhär till mig: "Du har fått ett uppsägningsbrev från oss. Där behöver du inkomma med aktuellt belopp senast 10/2025 för att kunna återgå till ditt avtal. Vid en senare betalning kommer ditt ärende att hinna gå vidare. Dessvärre kan vi inte stoppa kravprocessen vid utebliven betalning" De hotar med Kronofogden men svarar inte om det kommer att ske eller inte. Jag försöker förtvivlat få något mer konkret. Vad fick du för brev/mejl från dem innan dina skulder gick till externt inkasso, skrev dem att Riverty tar över eller något liknande?
Tusen tack för ditt svar!Alla får det mejlet. I Mail och telefon hotar dem alltid med KFM, grejen är dock att dom gör en individuell bedömning som det ser ut som, vissa får inkasso och vissa KFM, kanske handlar om inkomst osv

Hur har det gått för dig?Tusen tack för ditt svar!![]()