Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Coop Medmera komplettering

Det borde vara godkänt kan man tycka, dom har ju nu egentligen underlag på att du ska betala tillbaka i alla fall
Ja jag håller med. Har signerat ett skuldebrev men inte fått några pengar. Jag ska ringa dit imorgon. Såg dock att de tagit en förfrågan via bisonide och där har jag en del förfrågningar redan. Kanske är det som gjort att de nekat?

Ja jag håller med. Har signerat ett skuldebrev men inte fått några pengar. Jag ska ringa dit imorgon. Såg dock att de tagit en förfrågan via bisonide och där har jag en del förfrågningar redan. Kanske är det som gjort att de nekat?

Vad sa de till dig? Vilka idiotier. Hände mig också. Beviljat 350tkr, signerat mm sen fick jag mail tyvärr bla bla, även om jag har bra ekonomi/inkomst mm. Tog ca 3 bankdagar innan de skickade det sista beslutet. Så konstiga de är. Inga pengar på kontot kanske lol

Inga konstigheter för mig. Hade 13 ffr och 340 taxerad då när dom beviljade förra månaden.

Inga konstigheter för mig. Hade 13 ffr och 340 taxerad då när dom beviljade förra månaden.
Inga krediter eller blanco?
Har bättre förutsättningar haha.. men har Qliro på 15tkr och nu ser jag att även P.F.C. rapporterar till UC

MedMera bank bästa banken jag haft.

Kunde ta betalningsfri månad 2månader irad inga problem för att städa undan lite annat.

Och när jag väl släppte skiten så tog det 6 månader ungefär för att nå KFM. ( om det nu har betydelse)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp