Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Coop Medmera komplettering

Jag har valt lån från Coop och undrar om någon vet hur säkert det är när det står att lånet är beviljat och betala ut inom 1-2 dagar? Finns på mina sidor men står inget om någon transaktion, ännu. Signerade idag. Håller tummarna för att det inte blir något strul nu.
D51319D8-D82C-42F2-8F83-83E8AC1CEE8A.png

Jag har valt lån från Coop och undrar om någon vet hur säkert det är när det står att lånet är beviljat och betala ut inom 1-2 dagar? Finns på mina sidor men står inget om någon transaktion, ännu. Signerade idag. Håller tummarna för att det inte blir något strul nu. Visa bilaga 2724
Det var någon annan här på forumet idag som också blivit beviljad på Coop men som fick komplettera i efterhand med tre lönespecar och kontoutdrag

Det var någon annan här på forumet idag som också blivit beviljad på Coop men som fick komplettera i efterhand med tre lönespecar och kontoutdrag
Jag trodde de kollade kontoutdraget när man anslöt bankkonto via Klarna. Hoppas de betalar ut mitt lån denna vecka.

Hej!
Jag har gjort en ansökan och fick ett erbjudande på 130.000 kr från Coop Medmera bank.
Jag fyllde i allting digitalt och skrev in bankkonto osv. Nu står det handläggning pågår när jag loggar in på mina sidor och att jag får besked (normalt inom 1-2 bankdagar)
Vad tror ni om mina chanser att få lånet? Ska de kolla mina transaktioner osv? Någon som varit med om samma?

Hej!
Jag har gjort en ansökan och fick ett erbjudande på 130.000 kr från Coop Medmera bank.
Jag fyllde i allting digitalt och skrev in bankkonto osv. Nu står det handläggning pågår när jag loggar in på mina sidor och att jag får besked (normalt inom 1-2 bankdagar)
Vad tror ni om mina chanser att få lånet? Ska de kolla mina transaktioner osv? Någon som varit med om samma?
Haft dom förut. Helt okej och hyfsat snabba.
Dock så satte dom in summan med siffror så min bank ifrågasatte vad det var för summa. Fick skicka in underlag

Tack för svar.
Jaha okej! Märkligt. Men var tillvägagångssättet detsamma för din del? Med handläggning osv och sen besked?

Tack för svar.
Jaha okej! Märkligt. Men var tillvägagångssättet detsamma för din del? Med handläggning osv och sen besked?

Ja, det var inga problem. Gick smidigt digitalt! Var mest problem för min bank när pengarna kom in. Men dom såg det pga jag ville höja min swishgräns

Fick idag besked på att mitt lån inte blev beviljat.. suck! Trodde verkligen att allt hade gått igenom när jag signerade skuldebrevet?!

har inte heller fått något meddelande om att det tagits en UC..

Fick idag besked på att mitt lån inte blev beviljat.. suck! Trodde verkligen att allt hade gått igenom när jag signerade skuldebrevet?!

har inte heller fått något meddelande om att det tagits en UC..

Det borde vara godkänt kan man tycka, dom har ju nu egentligen underlag på att du ska betala tillbaka i alla fall

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp