Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Collector betalkoll UC?

Jaha! Känns som om det borde vara tvärtom om, att tekniken blir bättre och att det därav syns. Men om så många säger samma sak får jag lita på det. Synd bara att man inte kan betala SEB kort. Kanske kan betala in på Skattekontot dock och ta ut pengarna..
Den har jag testat men med en annan betalningsmetod. Går fint att få tillbaka pengarna sedan från skattekontot.

Den har jag testat men med en annan betalningsmetod. Går fint att få tillbaka pengarna sedan från skattekontot.
Förresten, hade du företag när du gjorde det eller gick det bra privat också? Använde du ditt personnummer som ocr?

Står hur du betalar in om du loggar in på ditt skattekonto på skatteverkets hemsida.
Jo jag vet! Undrade bara generellt om du hade företag när du gjorde det.

Tar gärna emot tips på andra sätt att få ut pengar på via betalkoll också!

Betalade av mitt lån hos Bank Norweigan med betalkoll. Inga problem, och sänkte räntan med nästan 18 procentenheter :)

Det där får du gärna nämna några ord till om, har åt helvete för dyr ränta på bank norweigan jämfört med storleken på lånet, alltså det är rätt stort.

Tänkte vänta 6-12mån för att få bättre betyg och förhoppningsvis få någon normal räntesats, vad det nu är, har blanco på allt mellan 2%-150% ungefär även om de senare nästan är borta. 3-5% ses som bra 5-10% Ok och allt över är ju inte alls bra. Visst 30% är bättre än 100%, men väldigt olika förutsättningar med samma inkomst som beror på mer eller mindre betydelsefulla saker.

Totalt ointressant för mig om jag söker 15 olika lån på samma dag... så länge jag inte tar alla dom ifall jag skulle bli beviljad men det har jag förstått nu att ungefär är det sämsta man kan göra.

Ni som fått beviljat mer än 30k på betalkoll, hur var era förutsättningar då?

Ni som fått beviljat mer än 30k på betalkoll, hur var era förutsättningar då?
Jag fick beviljat 50 k
Hade då runt 4,9 i kreditbetyg (full uc) men dem tog en micro uc så då är det runt 1 % (kom inte ihåg exakt)
Taxerad Inkomst 2017: 172.000
Tidigare ff syns tror jag och då hade jag 2-3 ff. Men betalkolls micro uc syns ej som sagt för andra.

Någon som nyligen sökt collector betalkoll och kan informera om förfrågan och krediten syns på UC? Viktigt att veta om man söker denna tjänst!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp