Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Collector betalkoll UC?

Någon som nyligen sökt collector betalkoll och kan informera om förfrågan och krediten syns på UC? Viktigt att veta om man söker denna tjänst!
Sökte och blev beviljad betalkoll i mitten av juli. Togs en mikro-uc ej synlig för andra. Krediten syns inte på min uc alls.

Sökte och blev beviljad betalkoll i mitten av juli. Togs en mikro-uc ej synlig för andra. Krediten syns inte på min uc alls.
Exakt samma för mig.
Jag har även Collector lån - rapporterades in från dem som var nytaget men inte betalkoll, syns ej.
Betalkoll ff syns inte för andra långivare. Tror andra övriga ff syns (om man har andra ff)

Seriöst har du tittat några svar upp?

Oerhört frustrerande här på forumet att många är så pass lata att man bara kommer in och skriver sin fråga utan att bemöda sig att läsa 1 eller 2 sidor bakåt i en tråd. Förstör en hel del.

Jo men blev osäker när "mucked"skrev att dennes uc gick upp från 7 till 14 då denne skaffat betalkoll och det går ju emot vad ni andra skriver...

Oerhört frustrerande här på forumet att många är så pass lata att man bara kommer in och skriver sin fråga utan att bemöda sig att läsa 1 eller 2 sidor bakåt i en tråd. Förstör en hel del.

Ja det förstör trådar samtidigt som de blir onödigt stora och oläsbara på grund av att likadana frågor ställs 10x gånger.
Vem vill läsa igenom en sådan tråd.. då slutar man halvvägs in.

I samband med att kreditutgivare och företag förändrar sina villkor är det alltid att rekommendera att läsa de senaste inläggen/sidorna och utgå från de.

Edit: Tänk dig att läsa hela Klarna tråden Terry haha.

HAHA!
För dom pengarna som man kan få loss med tur kan det vara värt det ;)

På tal om Betalkoll så hoppas jag fan bara dom håller i detta med ingen UC någon månad till, helst höjer upp det med 100.000 också :D

2 olika "mucked" och "svartröd" har nämnt att collector tagit ucförfrågningar på betalkolls tjänst nyligen...inte konstigt man blir fundersam när det skrivs olika här på forumet...

2 olika "mucked" och "svartröd" har nämnt att collector tagit ucförfrågningar på betalkolls tjänst nyligen...inte konstigt man blir fundersam när det skrivs olika här på forumet...

Det finns väl inte någon som har sagt att de inte tar UC?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp