Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Collector betalkoll UC?

Ni som lyckats höja er kredit på betalkoll från 10000 vad har ni haft för uc score ?

Fick betalkolls första samlingsfaktura på mailen (så jag behövde inte säga till att jag ville ha på mailen) :)

(Fast det syns i appen också förstås)

Fick betalkolls första samlingsfaktura på mailen (så jag behövde inte säga till att jag ville ha på mailen) :)

(Fast det syns i appen också förstås)
Kan vara att alla nya kunder får på mail per default, men att kunder som fått via brev tidigare måste säga till.

Ytterst oklart när krediten syns på UC för några och andra inte. Vad är egentligen svaret?

Ytterst oklart när krediten syns på UC för några och andra inte. Vad är egentligen svaret?
Fanns en tidigare version av Betalkoll. De som redan var med på den tiden (förra året) kanske har sin kredit synlig.

Fanns en tidigare version av Betalkoll. De som redan var med på den tiden (förra året) kanske har sin kredit synlig.
Jaha! Känns som om det borde vara tvärtom om, att tekniken blir bättre och att det därav syns. Men om så många säger samma sak får jag lita på det. Synd bara att man inte kan betala SEB kort. Kanske kan betala in på Skattekontot dock och ta ut pengarna..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp