Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Collector betalkoll UC?

Hej,

Tack för ditt mail.

Jag har nu ändrat så du ska få dina fakturor per mail istället i fortsättningen till följande mail adress:******@gmail.com. Tänk på att påminnelser skickas ut per post.

Ha en bra dag,

Glöm inte att ladda ner vår nya app Collector bank för iOSeller Android!

Hälsningar / Regards

Thobias

Contact Center

Östra Hamngatan 24 • Box 11914 • 404 39 Göteborg

Tel: +46 10 161 01 00

www.collector.se

Nån som vet hur snabba dom brukar vara? La in 2 fakturor i förmiddags men inte hört något än.

Nån som vet hur snabba dom brukar vara? La in 2 fakturor i förmiddags men inte hört något än.
Du bör få/fått svar idag att dom betalt fakturna och mottagaren får betalningarna imorrn. Aldrig varit strul för mej men har nu spärrat mej där och vill betala bort min Betalkoll skuld.

Tar dem fortfarande nån form av mikro UC? (Vet att det finns olika)
Blev nekad förut med en förfrågan som inte syns men tänkte kanske prova igen nu när jag har bättre betyg.

På UC förfrågan som inte syns för andra stod det att jag sökte 11000 men jag angav inget belopp när jag sökte? (Slutet på 2017 ansökte jag)
Hur var det för er andra?

Ursäktar om jag är lite trög men vilka fördelar har detta i jämförelse med att få det till en vanlig bank? Inget illa menat utan är mer nyfiken på vilka fördelar man kan nyttja eller om det ligger nån smart taktik bakom att använda denna tjänst?
Ha de !

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp